پنج شنبه, 29 شهریور 1403   15. ربیع الاول 1446
 
instagram twtr fbk telegram Aparat

ما چرا بخاطر یک دعوای فامیلی اینقدر بر سر و سینه‌ی خود می‌زنیم؟!

به عکس آن­چه که مشهور است علی بن ابی طالب با معاویه هیچ نسبت خونی و غیر خونی، سببی یا نسبی ندارند، بنی امیه و بنی هاشم از دو نژاد متضاد و مختلف هستند، یک ریشه به هاشم می رسد، هاشم، جد پیامبر است، یک ریشه به امیه می رسد، بنی امیه. در زمان معاویه با پول هایی که معاویه خرج کرد، در تاریخ نوشتند که معاویه پسر عموی علی است! حسین هم پسر عموی یزید است و دعوایشان سر ارث و میراث و قدرت خانوادگی بوده است. به قول عوام حرف مفت مالیات ندارد! هر سخنی باید مستند تاریخی داشته باشد. وقتی بررسی می کنیم می بینیم به عکس آن­چه برخی از مورخین ادعا دارند که بنی امیه و بنی هاشم هم خونند، کذب این ادعا برای ما روشن می گردد. بنی هاشم و بنی امیه چگونه هم خونند؟ می گویند هاشم و امیه دو برادر دوقلو بودند که هنگام تولد از ناحیه سینه به هم چسبیده بودند! دوقلوهای به هم چسبیده! هر چه کردند این ها را موقع تولد جدا کنند نشد، مجبور شدند با شمشیر پوست و گوشت سینه این دو را بریدند و این دو را از هم جدا کردند!

همان­جا کاهنان پیش گویی کردند که پیوسته بین این دو برادر و نسلشان خون و شمشیر حاکم خواهد بود!

دروغ هرچه بیشترتزیین شود باور پذیرتر می شود. درحالی که وقتی در تاریخ مستند مطالعه می کنیم، با واقعیتی دیگر برخورد می کنیم. هاشم کیست؟ از نسل اسماعیل است فرزند ابراهیم، امیه کیست؟ برادرش است؟! دو قلو هستند؟ خیر! امیه غلام هاشم است. غلامی اصالتا افریقایی هست، سیاه است. اما معاویه با صرف هزینه­های سنگین، 120هزار حدیث جعلی از زبان پیامبر بین مردم پخش کرد. 120هزار دروغ با پول پخش کرد، باور مردم چه شد؟ این­که بنی امیه و بنی هاشم فامیلند، در حالی که این ها هیچ نسبتی نداشتند، امیه غلام هاشم است، پدر هاشم وقتی هاشم سنش زیاد می شود یک هم بازی (شاهزاده ها و بزرگان برای بچه هاشان غلامی اجیر می کردند که هم بازی اش باشد) امیه

غلام هاشم بود، هاشم آنقدر بزرگ منش، ثروتمند و آقا بود که بعدها امیه را آزاد کرد، به او سرمایه داد و گفت: تو هم برو برای خودت تجارت کن.

آدم ملعون بی چشم و روست، ضرب المثل داریم که برخی تا آرنج هم دست را در عسل کنیم و دهانش بگذاریم به جای این­که تشکر کنند دستمان را گاز می گیرند!

امیه به جای این­که ممنون هاشم باشد، آن ثروتی را که هاشم به او داد از حسادتی که با هاشم داشت، شروع کرد به دشمنی با هاشم. هاشم کیست؟ جد پیامبر، امیه کیست؟ جد ابوسفیان، جد معاویه، جد یزید. این ها هیچ نسبت خونی و غیرخونی ندارند، بلکه این ها غلام آزاد شده هستند، به این دلیل پیغمبر روز فتح مکه به ابوسفیان گفت: تو دو بار آزاد شدی، یک بار امروز توسط من، یک بار توسط جدم هاشم، وقتی جدت امیه آزاد شد.

امام سجاد در مجلس شراب با چه عبارتی یزید را مورد خطاب قرار داد؟ ثکلتک یابن الطلقا! خفه شو پسر آزاد شده ها!

چرا امام سجاد به یزید گفت پسر آزاد شده ها؟ چون اجداد این­ها غلام هاشم بودند، این ها نسبتی نداشتند، غلامانی بودند که علیه اربابان خود کودتا کردند، قدرت گرفتند، و از شدت حسادت و کینه عقده های بی شمارشان را با بریدن سر فرزندان اربابانشان بر ملا ساختند.

www.mohammadivu.org.MOHR

 

 

به ما بپیوندید: 

instagram twtr fbk telegram Aparat

  

 
امروز:امروز:147
این هفته:این هفته:7019
در مجموع:در مجموع:7367172
Center
Pagerank